חשיפה: חברת סטארטאפ ישראלית פיתחה טכנולוגיה שמאפשרת לאנשים להיגמל מעישון בתוך 90 דקות, ויש לה כבר מעל ל-8000 הוכחות שזה עובד

לחברת מיינדטק הישראלית לקח 7 שנים לפתח את "הקפסולה" – חדר ייחודי שתוכנן על מנת לשפר במאות אחוזים את הצלחת הטיפול לגמילה מעישון, ואלפי סיפורי ההצלחה שכבר עברו את התהליך הם הוכחה חיה לכך שזה עובד, אז יצאנו לבדוק – למה זה זוכה לאחוזי הצלחה כל כך גבוהים?

אם תשאלו את מרבית המעשנים האם הם היו רוצים להפסיק לעשן, סביר להניח שהתשובה שלהם תהיה כן. אם תשאלו אותם אם הם ניסו פעם להפסיק לעשן, כנראה שגם כאן התשובה שלהם תהיה כן, וזה בכלל לא מפתיע. אחרי הכל, כשמתחילים לעשן זה קצת חונק וקצת שורף בגרון, אבל כנראה שזה לא מספיק חונק ולא מספיק שורף בגרון כדי לגרום לנו להבין שזה לא דבר שכדאי לנו לעשות, אז אנחנו מצפצפים על האזהרות הללו, מתרגלים לתחושת המחנק הזו שעם הזמן מפריעה לנו פחות ופחות והופ, אנחנו מעשנים כבר שנה, שנתיים, חמש..

פתרון טכנולוגי להפסקת עישון? יש דבר כזה

הבעיה היא, שככל שהזמן עובר, והנזק מצטבר, אנחנו אט אט מתחילים להרגיש את ההשפעות ההרסניות של הסיגריות על החיים שלנו, ההשפעות על הבריאות שלנו, על הריח של הבגדים שלנו, על חוש הריח והטעם שלנו ואפילו על השיניים שלנו, אבל בשלב הזה אנחנו כבר עמוק מדי בפנים, והניסיונות להפסיק מאתגרים יותר ויותר, עד שהם הופכים כמעט לבלתי אפשריים, ומרבית המעשנים מגיעים לנקודה שבה כבר נמאס להם לנסות, אבל לא נמאס להם לחלום על הרגע שבו "מישהו ימציא איזו מכונה, שאפשר להיכנס לתוכה מעשנים ולצאת לא מעשנים"… רוצים אתגר? חפשו את המעשן שלא חולם על המכונה שכזו.

ובכן, כנראה שחלומות טבען כן להתגשם, ומי שחשב שהם לא מתגשמים, כנראה שלא שמע על חברת מיינדטק, שהחליטה להגשים את החלום של המעשנים, ולפתח את "המכונה" הזו שנכנסים לתוכה ובתוך 90 דקות מפסיקים לעשן. ההבדל היחיד הוא שזו לא מכונה, זו "קפסולה".

"הקפסולה" היא בעצם חדר טכנולוגי מאוד מיוחד וחדשני, שפותח במשך 7 שנים, שהמטרה שלו היא להפעיל את כל החושים, החל מרצפה מאוד מיוחדת, דרך ספה ייחודית שיושבים עליה, וכלה בקירות שדרכן יוצאים גלי סאונד שגורמים למוח לעבור לעבוד בגלי אלפא, שאופייניים לשעות הרגיעה של המוח, כדי שהמוח יהיה עירני ומסוגל לקלוט את כל התהליך וגם לשתף פעולה, כדי שבתוך 90 דקות ההרגל שגרם לנו לעשן יהיה נחלת העבר.

להפסיק לעשן בתוך 90 דקות? יש דבר כזה

כאשר האדם שרוצה להפסיק לעשן נכנס לקפסולה, בחצי שעה הראשונה הוא מקבל הסבר על ההשפעות הרגשיות של הרגלים מזיקים בכלל, והעישון בפרט, ובחצי השני הוא לוקח חלק בתהליך של דמיון מודרך, שמבוסס על NLP, אשר במהלכו הוא מגיע לנקודה מאוד ספציפית, שבה הוא בוחר מרצונו החופשי את ההחלטה לזנוח את ההרגל , כלומר – להפסיק לעשן.

מדובר בתהליך כל כך מדוייק ומתוכנן עד לפרט האחרון, עד שכל מי שלוקח חלק בתהליך, מקבל את ההחלטה להפסיק לעשן בדיוק באותו הרגע.

בנקודה הזו של התהליך, מופרש בחדר ריח מאוד ייחודי שחברת מיינדשיפט רקחה במשך שנים, שהמטרה שלו היא לגרום לתחושת ניקיון פנימי, כדי לחזק את התהליך עוד יותר ולהעמיק את ההחלטה להפסיק לעשן, וכדי לוודא שהבחירה להפסיק לעשן נשמרת, משתתפי הקפסולה מקבלים גם בקבוקון ריח שכזה שילווה אותם בשבועיים הראשונים, כדי שבכל פעם שהם יריחו את הריח, תת המודע שלהם ייזכר באותה נקודה שבה הוא החליט להפסיק לעשן.

הטכנולוגיה וה NLP משלבים כוחות, כדי שהמעשנים יוכלו להפסיק יותר בקלות

זו כנראה הסיבה שהקפסולה זוכה להצלחה מסחררת, וכ 90% מאלה שלוקחים חלק בתהליך מפסיקים לעשן, מספר שהוא יוצא דופן בכל קנה מידה, ואם לא די בכך, החברה גם נותנת אחריות לכל החיים, כדי שאם מישהו הפסיק לעשן בזכות "הקפסולה" אבל מסיבה כזו או אחרת יחזור לעשן מתישהו בעתיד, הוא יוכל לחזור על התהליך שוב ללא תשלום נוסף.

כשניסינו להבין מה הקאץ', אחרי הכל – זה נשמע כל כך טוב עד שלא יכולנו לכעוס על עצמנו איך לא חשבנו על זה קודם בעצמנו, הבנו שהקאץ' הוא שכדי שזה באמת יעבוד – מי שלוקח חלק בתהליך צריך לרצות להפסיק לעשן. אם הוא לא באמת רוצה, אבל בא להשתתף כי הילדים או בן או בת הזוג או החברים רשמו אותו והכריחו אותו ללכת, כנראה שזה לא יהיה אחד התהליכים שיכלל באחוזי ההצלחה הגבוהים של התוכנית, למרות שיש גם בקבוצה הזו כאלה שהפסיקו לעשן בעקבות התהליך למרות שלא באמת התכוונו לכך

עם 90% אחוזי הצלחה, ומעל ל-8,000 סיפורי הצלחה – זה כנראה יעבוד גם לך

לסיכום, אם גם את או אתה רוצים להפסיק לעשן, וגם אתם רוצים להפוך את העישון לנחלת העבר מבחינתכם, כל שעליכם לעשות הוא לפנות לחברת מיינדטקק, לקבל מהם את מלוא הפרטים ולצאת איתם לדרך.

רוצה לבדוק האם השיטה מתאימה גם עבורך? מכאן מתחילים

כתיבת תגובה