איך התחלתי לייצר כסף מהאינטרנט?

זה כבר לא סוד שאנשים מייצרים כסף, ואפילו הרבה כסף, מהאינטרנט, אבל זה תמיד נשמע גדול ומאיים, נשמע כמו סיפור של אנשים אחרים. יש כאלו שמצליחים, אבל אני בטח לא אצליח, אין לי את הידע המתאים, זה בטח רק לאנשים שמבינים באינטרנט, אנשים עם חוש טכני, ובכלל זה עולם של צעירים. אני, גם אם אנסה, אצליח אולי לעשות כמה מאות שקלים, גם זה לא בטוח, ובכלל אין לי מושג מאיפה מתחילים.

אלו רק חלק הדברים שאנחנו מספרות לעצמנו. מחשבות רבות שגורמות לנו לחשוב שזה בכלל לא אפשרי עבורנו וכאן אנחנו נעצרים ומוותרים על הרעיון והחלום לעשות הרבה כסף.

גם אני הייתי שם במשך תקופה ארוכה. רציתי את זה מאד, קראתי, בדקתי, אבל כל פעם נהדפתי לאחור עם המחשבות והחששות שעלו בכל פעם מחדש.

ואז המחשבות עושות שדרוג: אני אצטרך להשקיע בזה כסף, ולא בטוח שאצליח להחזיר את הכסף, אין לי זמן לזה בכלל, והגעתי כבר למצב שאפילו לא הייתי בטוחה שאני מאמינה לכל הסיפורים האלו של ההתעשרות.

אני, להתעשר, להרוויח כסף מהבית? לא נשמע סביר ובטח לא קשור לחיי.

אבל כמו תמיד השינויים האמיתיים מגיעים כשאנחנו נכנסים לאיזושהי מצוקה, איזשהו פלונטר בחיים. במקרה שלי, אין כסף!

תחושה של לחץ כלכלי

אני עצמאית, מתחום הטלוויזיה והקולנוע, ובעלי שכיר עם משכורת לא גדולה, שלצערנו גם לא עומדת לגדול משמעותית בקרוב, ופתאום ההכנסות שלי צנחו בבת אחת. חייהם של עצמאיים בשטח.

מלחיץ מאד. תחושה של לחץ כלכלי הרבה יותר גדול ממה שהכרנו עד היום. כבר שנים אנחנו מתנהלים עם מינוס בבנק אבל יש הכנסות, המינוס בשליטה, ופתאום איבדנו שליטה. כסף לא נכנס ופתאום באמת לא ברור מאיפה נביא כסף עד ה- 10 לחודש כשהויזה עומדת לחצות את קו המינוס המאושר לנו.

ל ח ץ ! !

בנוסף לזה, כבר יצרנו לנו רמת חיים שאנחנו אוהבים, נסענו לחו"ל יותר בשנים האחרונות, קנינו דברים שבא לנו, כי היה כסף ולא הבנו כמה היום הבא לא ודאי. אז עכשיו גם נצטרך להתחיל לוותר על ההנאות, על הפינוקים, נפסיק לצאת לחופשות?

לאאאא, אני לא מוכנה להוריד את הכיך שלנו כזוג ומשפחה.

אבל אין לנו כסף.

מה עושים?

זהו, נצמדנו לקיר. אכלנו את כל החסכונות שהיו לנו, (לא היו כל כך הרבה, כי אנחנו לא אנשי ההייטק), ועכשיו באמת מה עושים??

הבנתי שאין לי ברירה, אלא להתחיל לקבל החלטות, להרים את הראש ולמצוא פתרון. והפתרון הזה חייב להיות עם עתיד, עם חזון ועם אופק לשנים קדימה.

להשקיע במשהו שיש לו עתיד

נשמע לי לא חכם להשקיע עכשיו אנרגיה, זמן וכסף, שאין לי, רק כדי להכניס כמה אלפי שקלים וזהו, זה לא יפתור את הבעיה, במקרה הטוב זה יכבה את השריפה המקומית וגם זה לא בטוח, כי השריפה כצפוי גדלה מיום ליום.

קוראים לתחושה הזו, מצוקה, איבוד שליטה. זה מבהיל ומלחיץ.

ואז אני מתחילה לשוטט לי באינטרנט בזמן החופשי שהיה לי לפתע, למעשה מקור כל הבעיה היא שכמות העבודה שלי ירדה ותוצר הלוואי הוא זמן פנוי, וכמו שפייסבוק יודע לעשות מעולה הוא מתחיל לשלוח לי פרסומות שקשורות לנושא.

פותחת לינק ראשון, קוראת, פותחת עוד אחד, קוראת וסוגרת. ברביעי או בחמישי משהו כבר מתחיל להתעורר בי. זה מעניין, אני חושבת לעצמי, זה באמת קורה לאנשים, אולי זה אפשרי…? לא יכול להיות, המוח עדיין מסרב להאמין.

ואני ממשיכה לקרוא על אנשים שמסבירים על השיטות שבאמצעותן הם מרוויחים כסף, הם מסבירים איך הם עושים את זה, אני נרשמת לרשימות תפוצה של 2 אנשים שמעניינים אותי ומתחיל לזרום אלי הרבה מאד מידע.

משהו בי מתחיל  להתבשל, אני מתרגשת מהרעיונות, הם מסקרנים אותי ובעיקר גורמים לי להיות קצת אופטימית, "רגע, אולי גם אני יכולה". יש כאן דברים שנשמעים סבירים בהחלט, אפשריים, ואני מבינה לאט לאט שאם אני אלך על משהו באמת, אתמיד בו ולא אוותר, יש סיכוי כלשהו שאני גם יכולה להצליח.

אור קטן באופק, בתוך תקופה שאין בה הרבה אור והלחץ הכלכלי מפחיד ומאיים, זה משהו שלא קרה לי הרבה מאד זמן. אני זוכרת עד היום את הניצוץ הזה ושמחה על כל שניה שהחלטתי ללכת עם הלב שלי ועם נחישות, כי הבנתי שיהיה מאתגר בדרך, אבל אני צריכה להתגבר על המכשולים ואז זה חייב להצליח.

אני מחליטה לצאת לדרך

ואני אומרת לעצמי כל הזמן,

אני הולכת להצליח בזה.

אני הולכת להרוויח כסף.

ההתחלה קצת מבלבלת כי יש כל מיני דרכים ואפשרויות ואני הרי צריכה לבחור אחת ולהתמקד בה. יש משהו מאד מבלבל במידע האינסופי שיש ברשת, קשה להבין מה נכון ומה לא, למי להקשיב, מי אלו האנשים שמספרים על ההצלחה שלהם ואני צריכה לבחור עם מי אני בוחרת לצעוד ובאיזו דרך.

אני מחליטה לבחור בשיווק שותפים. משהו באופן שבו השיטה הזו פועלת קוסם לי ומרגיש לי כמו תחום שתואם ליכולות שלי, לזמן ולתקציב שיש לי.

אין מה לעשות, בשביל להצליח במשהו חדש צריך להשקיע לא רק זמן ואנרגיה, אלא גם תקציב כלשהו, כל אחת על פי מה שהיא יכולה להרשות לעצמה.

אם נלך רק על מה שחינמי, נקבל תוכן שהוא ראשוני מאד. הוא נהדר כדי לבחור מה נכון, אבל מהרגע שמחליטים לצאת לדרך צריך להשקיע בלימוד ורצוי בלימוד טוב ואיכותי.

בדיוק כמו שהלכת ללמוד במכללה או אוניברסיטה כדי להפוך לאשת מקצוע טובה, גם כאן צריך להשקיע בלימודים איכותיים, זה מקצר את הזמן על טעויות שעולות לפעמים יותר.

ואכן לא טעיתי, בחרתי את הדבר הנכון עבורי.

קשה לתאר במילים את התחושה המדהימה וההתרגשות ממשהו חדש, מעניין ומאתגר לאחר הרבה שנים באותו המקצוע (אגב, מקצוע שאני מאד אוהבת ועוסקת בו גם היום). נשאבתי לזה, רציתי לעסוק בזה כל היום, למדתי ותוך כדי כבר התחלתי ליישם, לטעות ולהשתפר תוך כדי תנועה.

מה שכל כך טוב בנושא של הכנסה מהאינטרנט זה שזה יכול להתאים לכל אחת, לשכירה שרוצה להוסיף עוד תקציב והכנסה הביתה בשעות הערב או בסופי השבוע, לעצמאית שרוצה להמשיך לעסוק בתחום שלה אבל רוצה עוד משהו לאתגר את עצמה בו או פשוט עוד כסף.

באמת שאין גבול לסכומים שניתן להרוויח. 70 מיליון ₪ מתגלגל רק בארץ באינטרנט ועוד לא התחלתי לדבר על ארה"ב ומדינות באירופה.

למעשה, את בוחרת כמה שעות לעבוד ועל פי זה כמובן גם כמה כסף תרוויחי. אבל בהמשך, כשהמכונה הזו משומנת היטב, היא מתחילה לנוע לבד ואז כבר אין צורך להשקיע הרבה זמן, אלא לשבת ולהנות מהפירות ולהגדיל עוד ועוד את ההכנסות.

לאחר שנה בתחום, החלטתי לבנות את המדריך שמרכז בתוכו את 5 השיטות המרכזיות שעובדות היום הכי טוב בדיגיטל, כי זה בדיוק מה שהיה חסר לי, קצת סדר בבלאגן.

להבין מהן האפשרויות שעומדות בפניי, איך כל שיטה עובדת, מה היתרונות והחסרונות של כל אחת וגם כמה לינקים לקורסים, סרטונים ומידע איכותי, מהימן וברמה גבוהה, וזה בדיוק מה שעשיתי עבור נשים שרוצות לפרוץ את הסכר, להכנס לעולם הזה ובעיקר רוצות להנות מרווחה כלכלית.

ותמיד תמיד אפשר גם לשאוף להתעשר מזה, יש הרבה מאד אנשים בארץ שאשכרה הפכו למיליונרים מכסף שהם הרוויחו מהאינטרנט!

בהצלחה, ותמיד תזכרי,

התמדה היא שם המשחק.

רוצה להכיר את השיטות השונות להתחיל לייצר לעצמך הכנסה נוספת מהאינטרנט ולבחור את השיטה שהכי מתאימה לך? לחצי כאן וקבלי ישירות למייל את המדריך המלא לשיטות המוצלחות ביותר.

כתיבת תגובה