איך את יכולה לחסל את השומן המציק בבטן ובירכיים ולטפח גוף חטוב שכל חברותייך יקנאו בו על ידי 3 שינויים קלים בתפריט שלך

כיום קיימת התפיסה השגויה שעל מנת לרדת במשקל את צריכה לאכול פחות, ובכך למנוע מהשומן הנוראי בבטן ובירכיים שלך לגדול. אבל זה לא נכון! כי זה לא העניין של כמה את אוכלת, אלא מהם המאכלים שאת אוכלת – מאכלים שיתנו לך את אותו הגוף החטוב והמעוצב שאת תמיד ייחלת לו, ויגרמו לכל החברות שלך להישאר פעורי פה בפעם הבאה שיראו אותך בחוף הים

אני בטוח שעד היום את כבר שמעת על פתרונות קסם, דיאטות רבות או תכניות אימונים רצחניות שבעקבותיהם תצליחי להיפטר מעודפי שומן בבטן ובירכיים ולפתח בטן שטוחה וישבן מוצק, אולם על מנת לרדת במשקל ולשמור עליו לאורך זמן עליך לבצע רק 3 פעולות פשוטות בתזונה שלך.

כל שעליך לדעת הוא רק מה לאכול על מנת לפתח שרירים התורמים למראה שלך ,וממה את חייבת להימנע על מנת שלא תיצברי יותר קילוגרמים עודפים שיטפחו את אותו שומן לא אסתטי. למעשה כל תכניות הדיאטה ופתרונות הכושר בנויים של שלושת עקרונות התזונה הבסיסיות האלו:

תאכלי פחות פחמימות

הפחמימות הן האויבות הגדולות ביותר של הדיאטה שלך…

פחמימות הן אב המזון האחראי לאספקת האנרגיה שלך, הן מצויות במאכלים בעלי ערך קלורי גבוהה במיוחד, ולכן אכילה מרובה של מאכלים עתירי פחמימות גורמת לכך שאת מכניסה לגופך הרבה יותר אנרגיה ממה שהוא זקוק לה.

כאשר גופך צורך יותר מכמות האנרגיה לה הוא זקוק הוא מתחיל לאחסן אותה למקרה חירום בצורת שומן ב"מחסנים" – ה"מחסנים" הם הבטן אצל הבנים(כרס), והירכיים אצל הבנות, והם הגורם למראה השומן הלא אסתטי שמצוי אצלך כאשר את נמצאת בעודף קלורי.

על מנת להתחיל את תהליך הדיאטה כמו שצריך עליך בראש ובראשונה להפחית את צריכת הפחמימות שלך, זה לא אומר להפסיק לגמרי לאכול פחמימות כמו לחמים או פסטות, אבל עליך להפחית את הצריכה שלהם משמעותית.

כמו כן עליך להפסיק לאכול שוקולדים ומאכלים עתירי סוכר(סוכר הוא פחמימה). עכשיו זה לא אומר לא לאכול שוקולד לעולם(כמובן שזה לא אפשרי), אבל כן לאכול רק פעם בכמה ימים ורק מעט בכל פעם!

תשתי יותר מים

מים הם החומר הכי חשוב לגוף שלנו…

70% מגופנו מורכב ממים והם החומר שמקיים אותנו בצורה תקינה ובריאה. הדבר שגורם לירידה במשקל הוא חילוף חומרים תקין ומהיר בין מה שנכנס לבין מה שיוצא מהגוף שלנו, כאשר חילוף החומרים שלנו איטי אז נוצר מצב בו האוכל(או האנרגיה) נכנס לגוף שלנו אבל לא ממהר לצאת, ולכן האנרגיה נשארת ומצטברת בתור השומן המגעיל והלא אסתטי שאת כבר מכירה.

שתיית מים מרובה מאיצה את קצב חילוף החומרים הטבעי של גופנו ובכך מסייעת לו להתנקות מהר יותר מרעלים ומאנרגיה שהוא אוגר למקרה חירום…

בנוסף לכך אם במקום מים את תשתי משקאות מסוכרים כמו קולה או אפילו מיצים טבעיים את בעצם מגיעה למצב שאת שותה קלוריות(כי כל אלו מכילים סוכר) – שתיית פחמימות(הסוכר במיצים) היא בדיוק כמו אכילת פחמימות מרובה. את מייצרת את אותה אקסטרה אנרגיה. שתיית מים במקום גם תורמת לחילוף החומרים של הגוף וגם מונעת את הצטברות האנרגיה המיותרת!

הקפידי לבסס תזונה על חלבונים

חלבונים הם החומר ממנו מורכב הגוף שלנו, כמו שבית בנוי מלבנים כך גם כל דבר בגופנו עשוי מחלבונים:

DNA, השרירים שלנו, תאי דם חדשים, אנזימים שמקיימים אותנו…ולכן עלינו לצרוך הרבה חלבונים על מנת לאפשר לגוף להתקיים בצורה בריאה ותקינה.

את החלבונים את תמצאי בכל סוגי הבשר, בדגים כמו טונה או סלמון ובביצים…

החלבונים הם בעלי ערך קלורי נמוך מפחמימות ולכן מכילים פחות אנרגיה. אכילה רבה שלהם תמנע עלייה במסת השומן האחראית להיווצרות ה"מחסנים". בנוסף לכך אכילתם תורמת לעלייה במסת השריר ובכך גם למראה מעוצב ומחוטב יותר של גופך!( שלבסוף מטרתך היא גוף חטוב ומעוצב ולא סתם מספר נמוך על המשקל)!

על ידי אכילה רבה של חלבונים את מאפשרת לגופך להתחדש בתאים חדשים ולהיות חזק יותר בבניית מסת שריר, ומכיוון שחלבונים הם בעלי ערך קלורי הנמוך מפחמימות גופך יתחיל לפרק את אותן שומנים שצבר, ובמקומם יבנה שרירים שיתרמו למראה סקסי ובריא יותר שלך!

שלושת השלבים הללו בנויים בסדר עולה – קודם כל גופך צריך להיפטר מהשומן העודף על ידי כך שתפחיתי את צריכת הפחמימות, וככה את תראי בהדרגה כיצד את מצליחה לרדת במשקל!…לאחר מכן כאשר תהיה לך ירידה במסת השומן יתפנה מקום בשביל מסת השריר שיחליף את אותו שומן ויאפשר לך מראה בריא, מחוטב וסקסי יותר!

כמובן שכל אלו הם טיפים על קצה הקרחון ויש עדיין תורה עצומה בעולם התזונה והבריאות בהמשך, אבל אלו הם 3 צעדים מושלמים לתחילת דרכך!

אז קדימה אלופה…

תתחילי עוד היום ליישם את הצעדים הפשוטים האלה ותראי שאם תתמידי בהם אז תוך מספר חודשים בודדים תצליחי לראות שיפור במשקל ויותר חשוב במראה שלך…

אם מעניין אותך ללמוד יותר על עולם התזונה, הבריאות, וחיטוב הגוף אז תלחצי בלינק כאן וקבלי את המדריך שלי "המסלול לגוף החטוב שלך" שילמד אותך צעד אחר צעד מה צריך לעשות ואיך להגיע למראה המחוטב אליו את שואפת.

כתיבת תגובה