קורס פיתוח משחקים לילדים: האם הילד שלכם יפתח את הטמפל ראן הבא?

אחת התעשיות הצומחות ביותר בשנים האחרונות היא ללא ספק תעשיית הגיימינג, ולא נראה שמשהו יכול לעצור אותה, וככל שהדרישה של הגיימרים לעוד ועוד משחקים הולכת וגדלה, ככה במקביל גם הולכת וגדלה הדרישה לעוד ועוד לאנשי קריאייטיב שימציאו אותם, ולמפתחי משחקים ולאנשי תוכנה שיפתחו אותם. אם גם אתם רוצים לשפר את הסיכוי של ילדכם להתברג לתעשייה הזו, קורס פיתוח משחקים מותאם לילדים יהיה הצעד הנכון עבורכם.

אם בעבר בחירת המקצוע הייתה שלב שמתרחש רק אחרי סיום לימודי התיכון, והצבא, ולפעמים גם אחרי האוניברסיטה, בשנים האחרונות, השלב הזה זוכה לקדימות משמעותית ואין זה פלא. ההיצע של החוגים הולך וגדל, ותחומים שהיו נגישים בעבר רק כחלק מלימודי מקצוע במסלולי בוגרים מקבלים לאחרונה אריזה והתאמה לגילאים הצעירים. חשבתם שיש רק חוגי בלט, קראטה, ציור וכדורגל? תתחילו לחשוב גם עם על חוגי גרפיקה ממוחשבת, בניית אתרים וכמובן הלהיט של השנים האחרונות – תכנות ופיתוח משחקים.

מנוער שוחר מדע, לילדים שוחרי הייטק 

מעבר לעובדה שהכניסה לעולם התכנות דרך לימודי פיתוח משחקים כבר בגיל צעיר מאפשרת לילדים לשלב את לימודי התכנות עם כל הפאן של עולם הגיימינג, ובכך בעצם לייצר עבור הילדים סביבת לימודים שבה הם גם מפיקים תועלת וגם נהנים במקביל,  ומעבר לעובדה שככל שהילדים יכנסו לעולם התכנות בגיל צעיר יותר, כך הם יצברו יותר שנות ניסיון לקראת ההשתלבות שלהם בעתיד בחברות ההייטק, יש ללימודי פיתוח ותכנות כבר בגיל צעיר מספר יתרונות חשובים נוספים:

  1. תכנות היא שפה, ולכן לימודי תכנות היא בעצם לימודי שפה נוספת, בדיוק כמו אנגלית או כל שפה אחרת. ישנם לא מעט מחקרים שמצביעים על כך שככל שהילדים יתחילו ללמוד שפות זרות בגיל צעיר יותר, כך ישלטו בה טוב יותר בתוך זמן קצר יותר ולימודי תכנות אינם שונים מכך. 

אולי יעניין אותך גם:
> כך תוכלו גם אתם לפתח את אפליקציית החלומות שלכם
> קורס פיתוח אפליקציות ומשחקים – עכשיו במחיר מיוחד
> ללמוד פיתוח אפליקציות בלי לקרוע את הארנק? יש דבר כזה

  1. לימודי פיתוח תוכנה מפתח את היצירתיות – הבסיס של פיתוח התוכנה הוא בעצם פתרון בעיות על ידי קוד, ופתרון בעיות מפתח יצירתיות. גם כאשר הניסיון לפתור את הבעיה לא עולה בהצלחה, ונידרש למצוא פתרון אחר – היצירתיות תיכנס לפעולה. מיותר לציין שבגיוס עובדים לחברות הייטק – יצירתיות של המועמד היא קריטריון מאוד חשוב
  1. לימודי פיתוח משפרים את יכולות המתימטיקה של הילדים, ולכן הם נכללים במודל STEM, המתמקד בהקניית לימודי מדעים, טכנולוגיה, הנדסה ומתימטיקה כבר בגילאים הצעירים
  1. שיפור החשיבה – ללמוד איך כותבים קוד איננה מתבססת רק על מה כותבים ואיך. כדי לכתוב קוד צריך לפתח את היכולת להסתכל על בעיה מלמעלה, לפרק אותה לבעיות קטנות ואז לפתור כל בעיה קטנה כזו בנפרד, באמצעות פתרונות שכוללים התחלה, אמצע וסוף, וביחד מחברים פתרונות של בעיות קטנות לפתרון בעיה מורכבת אחת. בכך מאפשרים בעצם לשפר את החשיבה על ידי פיתוח היכולות לארגן ולסדר את המחשבות בצורה אפקטיבית.
  1. יכולת להתמודד עם בעיות ועם אי הצלחות – במהלך כתיבת קוד מתמודדים הרבה עם בעיות וסיטואציות שבהן רצינו שהקוד יעבוד בצורה מסויימת, ובפועל הוא עובד בצורה שונה, או שהוא בכלל לא עובד. ההתמודדות עם ניתוח הקוד שכתבנו, מציאת השגיאות שנעשו בו ותיקון הקוד מחזקת את היכולת להתמודד עם אי הצלחות, מתוך הבנה שלא מדובר בכישלון, אלא בטעות שנעשתה במהלך הדרך וניתן לתקן אותה

לסיכום, לימודי פיתוח משחקים לילדים הינם דרך נפלאה להכין אותם לעתיד, ומסייעים להם רבות לשיפור יכולות התקשורת שלהם, היצירתיות, המתימטיקה, הכתיבה והבטחון העצמי, וכאשר מדובר בקורס פיתוח משחקים מקוון, שניתן לעשות אותו מהבית, ולבחור את הקצב שבו רוצים להתקדם -לא פלא שיותר ויותר הורים בוחרים לרשום את הילדים שלהם דווקא לקורסים הללו.

למידע נוסף אודות קורס פיתוח משחקים מקוון ואפשרויות ההרשמה לחצו כאן

כתיבת תגובה