מולי רובינזון: מניות מבצר בהנחה – השקעה נכונה

אם כבר ספגת כמה הפסדים בשוק ההון, ובטח ובטח אם השקעת על סמך המלצות שראית בעיתון או ששמעת מחברים, אתה יודע שהשקעות בשוק ההון זה דבר מסוכן. אבל בהשקעות בשוק ההון ישנן גם הזדמנויות. 

מולי רובינזון: מפתח קורס "מגע מידאס" לקניות מניות מבצר בהנחה.

מולי רובינזון, בחור צעיר בן 34, הוא יועץ השקעות עם רישיון, שפיתח שיטה להשקעה במניות מבצר. השיטה הזו אינה חדשה. וורן באפט, המשקיע הגדול בעולם, הגה אותה לפני הרבה מאוד שנים. הוא ממשיך להשקיע לפיה עד היום, והיא מניבה לו הון עתק. בשיטה הזו משקיעים בחברות טובות ויציבות, המכונות "חברות מבצר", על סמך נתוני העבר שלהן. 

מולי רובינזון: "תחשבו כמו אנשי עסקים, לא כמו מהמרים"

רובינזון הגיע אליה לאחר השקעות כושלות והפסדים רבים, והיא הביאה לו רווחים נאים. ניסיונו הרב, כשלונותיו והצלחותיו, גרמו לו לחקור אותה לעומקה ולרצות להפיץ אותה למשקיעים, שאינם מודעים לכך שיש דרך קלה ומוכחת להשקיע ב"חברות מבצר". את הידע שהוא רכש, הוא ארז לקורס בשם "מגע מידאס", שבו הוא מלמד משקיעים, מנוסים וחסרי ניסיון כאחד, להשקיע במניות מבצר.

אומנם ההצלחה אינה מובטחת, אך רובינזון מעיד כי תלמידיו מגיעים לתשואות משמעותיות אחרי זמן קצר בלבד, אף על פי שכמו בכל השקעה, התוצאות צריכות להימדד לטווח הארוך. ואכן רובינזון מדגיש כי כדי להצליח בשוק ההון, צריך לחשוב כמו אנשי עסקים ולא כמו מהמרים.

כדי להצליח בשוק ההון, צריך לחשוב כמו אנשי עסקים ולא כמו מהמרים.
כדי להצליח בשוק ההון, צריך לחשוב כמו אנשי עסקים ולא כמו מהמרים.

מניות מבצר: לקנות חלק מחברה טובה

השקעה במניה היא קניית חלק מחברה. קנייה כזו צריכה להיעשות על פי הנתונים העסקיים שהחברה מציגה. חברה עם נתונים עסקיים טובים, גם אם ברגע זה ערכה צנח, כפי הנראה תחזור לצמוח בעתיד הלא רחוק. כך קונים מניות של חברות מבצר שנמכרות בהנחה, ואפשר להגיע לתשואות של 40%, ואפילו 70%, רווח.

חשוב להבין שכשמשקיעים במדדים, משקיעים בסל אחד שמכיל חברות טובות יחד עם חברות גרועות. השקעה כזו מטבעה מוגבלת בתשואה שאפשר להשיג ממנה, כי החברות הגרועות מורידות את ערכן של החברות הטובות. אך כאשר חושבים כמו אנשי עסקים, בוחרים מלכתחילה להשקיע בחברות הטובות בלבד, והחברות הגרועות כנראה שייעלמו. 

לקנות מניות מבצר - להשקיע בחברה טובה.
לקנות מניות מבצר – להשקיע בחברה טובה.

מניות מבצר להשקעה הן כמו יהלום נדיר

כאשר מחפשים מניות מבצר להשקעה, מחפשים חברות טובות שהראו נתונים עסקיים מעולים ב-5-10 השנים האחרונות, וברגע זה הן יורדות מסיבות נקודתיות. חברות כאלה הן נדירות, ומדובר בהזדמנויות שחולפות מהר. כי חברות טובות שהראו הצלחות בעבר והצליחו לשחזר הצלחות שוב ושוב, הנפילות שלהן מועטות. בשבילנו זוהי הזדמנות. את ההזדמנויות האלה אנחנו מחפשים, וכשהן צצות אנחנו צריכים לחטוף אותן בשתי ידיים.

הקורונה סיפקה הרבה מאוד הזדמנויות כאלו. אבל גם היום יש חברות ששווה להשקיע בהן. ובעצם תמיד יש חברות כאלו, רק צריך לדעת מה מחפשים ואיך מחפשים כדי למצוא אותן. את הדברים האלה רובינזון מלמד בוובינר חינמי שהוא מעביר פעם בשבוע. הוא מתאים גם לכאלו שכבר לקחו כמה וכמה קורסים בשוק ההון וגם למתחילים שרוצים לעשות את צעדיהם הראשונים בתחום.

הצטרף עכשיו לוובינר הקרוב והגדל את סיכויי ההצלחה שלך בשוק ההון – זה הקישור.

* אין לראות בנאמר לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ השקעות ו/או שיווק השקעות ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו סקירה כללית בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.

כתיבת תגובה