מוטיבציה להוריד במשקל: 10 הפוסטים הטובים ביותר שמצאנו בפינטרסט

אם יש כאן מישהו שלא יודע מה צריך לעשות כדי להוריד במשקל – הכתבה הזו היא לא בשבילו, ואני בספק אם יש מישהו כזה. אחרי הכל – כולנו חכמים, כולנו נבונים וכולנו מכירים תפריטים בעל פה, ואנחנו משתדלים לעשות את מה שצריך אבל מסיבה כלשהי – התוצאות לא מגיעות מספיק מהר (אם בכלל). הפעם, הכתבה הזו מתמקדמת בהתמדה, ובסיבות שיכולות לעזור לכם להמשיך בדיאטה, וגם אם אתם נשברים – זה בסדר, כל זמן שאחרי השבירה – אתם חוזרים מהר למסלול, בדרך לקוביות בבטן, לגוף החטוב, לבטן השטוחה או לכל מטרה שהצבתם לעצמכם. כדי לעזור לכם – חיפשנו בפינטרסט פוסטים שיכולים לתת פוש, אז קבלו את 10 הפוסטים מעוררי ההשראה הטובים ביותר שמצאנו, בהקשר של דיאטה, אורח חיים בריא, אכילה נכונה והורדה במשקל.

1. תפסיקו לשקר לעצמכם

תפסיק לשקר לעצמך. תעצרו את סופת התירוצים שלכם. אין לכם מושג כמה פוטנציאל מתחבא אצלכם ורק מחכה שתגלו אותו. כשאתם מתחילים להאמין ביכולת שלכם – אין אף כח בעולם שיוכל למנוע מכם להשיג את התוצאות שאתם רוצים. אין יותר אם'ים או אבל'ים. יש התמדה, התמדה. התמדה.

2. כשאתם מרגישים שבא לכם לפרוש – תזכירו לעצמכם למה בכלל התחלתם

כל ההתחלות קשות, ותמיד בצעדים הראשונים המטרה נראית מאוד מאוד רחוקה. ייתכן שתרגישו שאתם עומדים להישבר כבר אחרי כמה ימים, או שבוע או שבועיים, וכשהרגע הזה יגיע – תזכירו לעצמכם למה בכלל יצאתם לדרך הזו ומה המטרה שלכם. היא לא הייתה, היא עדיין אותה המטרה. מישהו פעם אחר שכדי להשיג 10 שנות ניסיון צריך לפחות 8 שנים של פרקטיקה (אם אתה ממש מוכשר). הדרך לגוף האידיאלי שלך זהה, רק שכאן, בד"כ המסלול הוא לא בשנים, הוא בחודשים (או בשבועות, אם אתה מאלה שהדרך שלהם קצרה יותר…), אבל כך או כך – הדרך לוקחת זמן, וסבלנות היא משאב חשוב.

3. אם אחרים יכולים – אתם בטוח יכולים גם

לגברת הזו לקח 11 חודשים להגיע לתוצאה שהיא רצתה, והיא עשתה את זה. בטוח שהיו לה בדרך עשרות (או לא מאות) רגעי משבר, נקודות שזה הרגיש קשה, שהדרך נראתה ארוכה מדי, ובטוח שהיא נשברה לא מעט פעמים, אבל, איך אמר "רוקי" לבן שלו – זה לא משנה כמה פעמים אתה נופל. מה שחשוב זה כמה פעמים את קם אחרי הנפילה וממשיך הלאה. הדבר המדהים אצל הבחורה הזו, זה שאחרי חודש כמטע שלא היה שינוי, והיו לה את כל הסיבות להפסיק, אבל היא לא עשתה את זה.

4. הצלחה לא מגיעה ממה שאתה עושה כשיוצא לך. היא מגיעה ממה שאתה עושה באופן קבוע

נניח שעליכם לטפס על פסגת ההימלאיה, האם תוכלו לעשות זאת ביום, או שבוע? התשובה היא כמובן שלא. זה ייקח זמן, אבל כדי שזה בכלל יקרה – תצטרכו להתחיל, ולהתמיד. ייתכן שתצטרכו לא רק לשנות הרגלי אכילה אלא גם להוסיף קצת פעילות גופנית, ולכן חשוב שתמצאו את מה שאתם אוהבים לעשות. יש כאלה שמעדיפים לעשות פעילות עם בן/בת זוג או עם חבר, כדי להרגיש מחוייבות לתהליך. תעשה מה שעובד לך, העיקר שתמשיך בלי להפסיק, כדי שיום אחד – תוכל להתסכל במראה, ואז להתסכל על התקופה האחרונה שעברת לחשוב לעצמך – היה שווה את זה.

5. מה שהיום נראה לך בלתי אפשרי – יום אחד יהיה רק החימום שלך

זה אולי נראה לך בלתי אפשרי כרגע, או חסר סיכוי להסיר את כל שכבות השומן שיש לך כרגע, כדי לחשוף את הגוף החטוב שלך, שכל כך צמא לפרוץ החוצה ולצרוח לעולם – זה האני האמיתי. זה הלוק האמיתי שלי, אבל כרגע – זה נראה כמעט חסר סיכוי. הגוף לא ישתף פעולה, ישתמש בתירוצים, יטען שקשה לו, שכואב לו, שהוא עייף, הרגליים ינסו לשכנע אותך שאולי מחר זה עדיף, שאולי שבוע הבא יהיה הרבה יותר טוב, שאולי אחרי החגים יהיה הטיימינג הנכון, אבל בתוך תוכך ברור לך ששכבת השומן רק מספרת לך סיפורים, כי היא מפחדת שהיא תעלם והחיים שלך יראו נפלא בלעדיה. גם אם עכשיו זה נראה קשה, איך לך באמת ממה לדאוג או ממה לחשוש, כי אתם הרבה יותר חזקים ממה שאתם חושבים, ויש בכם הרבה יותר יכולות ממה שאתם חושבים, ועם הזמן שיעבור – תגלו שהפחדים האלה לא היו אמיתיים. שמה שבעבר היה נראה כמו קושי גדול, בראייה לאחור נראה כמו דבר קטן ופעוט.

6. אתה מה שאתה אוכל – תפסיק להיות מהיר, זול ומזויף. זכותך להיות בריא, חזק ודל שומן

שינוי הרגלי התזונה ואורח החיים הם הכרחיים לירידה במשקל קבועה ולאורך זמן, ולשמירה על התוצאות בהמשך. פעילות גופנית לא תעשה את העבודה במקום. היא רק תעזור להאיץ אץ התהליך, אבל התהליך עצמו תלוי בך. אכלו חכם, בריא וייחודי. אל תסכימו להכניס לגוף כל מה שמישהו אחר הכין. היו בררנים בבחירת האוכל שלכם וקראו את המרכיבים. אם אתם לא יכולים להכין את זה בבית כי יש שם מצרכים שלא נמצאים במטבח אלא בארון התרכובות הכימיות – השאירו את המוצר על המדף ועברו למוצר אחר. אם אתם מרגישים רעב – שתו כוס מים וחכו חצי שעה. בד"כ תחושת הרעב תעבור כי הגוף לא יודע לזהות בין רעב לצמא. אם תחושת הרעב לא עברה אחרי חצי שעה – שבו לאכול – מזון בריא. לא לנשנש, לא חטיפי בריאות (שרק בריאים לחשבון הבנק של היצרן) ולא חטיפים. שימו אוכל בצלחת ושבו לאכול, ואם אתם מרגישים שאתם לא מספיק רעבים בשביל לאכול בצלחת – שתו עוד כוס מים וחכו עוד חצי שעה.

7. הדמות שאתה רואה במראה – זה המתחרה הכי גדול שלך.

תהפוך את עצמך למתחרה שלך. הילחם בשומן שלך. אף אחד לא יעשה זאת בשבילך; אף אחד לא יעצור אותך, אלא אם אתה תבחר לעצור (או שתיכנע לאילוצים אחרים). הבחירה בידיים שלך – במי אתה רוצה להילחם? בדמות הזו שנשקפת עכשיו במראה? או בעולם שמסתכל עליכם במבט עצוב ומאוכזב? השומן הזה שאתה נלחם בו הוא לא גזירה משמיים. הוא תוצאה של החלטות שגויות לאורך זמן, ויש לך מה לעשות בקשר לזה – לקבל החלטה ולהתמיד. זה יעבוד.

8. זה לא תלוי בשלמות, זה תלוי במאמץ, וכשאתה מביא את המאמץ שלך בכל יום – שם מתרחש השינוי. רק כך זה קורה

אם זה משהו ששווה לעשות אותו – אז תעשה אותו כמו שצריך. תן את המקסימום שאתה יכול. כשאתה מתאמן – תנצל את הכוחות שלך כמעט עד הסוף. אתה לא צריך לפחד. הגוף יגיד לך מתי הוא סתם מתפנק ואפשר עוד, ומתי זה יותר מדי עבורו. תשקיע בזה זמן, ותחליט על מה אתה מוכן לוותר – על עוד מפגש עם חברים? על שיחת ריכולים עם השכנה? על פרק נוסף? כן כן. כדי להשיג תוצאות אנחנו צריכים להקריב מעצמנו. זה לא אומר עכשיו להחליף מספר טלפון, לנתק את הכבלים ולזרוק את הטלוויזיה מהבית, אבל זה כן אומר להיות אחראי לזמן ולנהל אותו נכון, במקום שהוא ינהל אותך.

9. תתאמני כמו החיה, תיראי כמו היפה

ברגעים מסויימים אנחנו נרגיש שזה חסר סיכוי. שאין לנו את זה. שאין לנו כח רצון, שאנחנו לא מסוגלים להתמיד, שקשה לנו להגיד לא, שאנחנו נשברים בקלות, וזה טבעי לגמרי שזה יקרה, אבל זה לא אומר שאנחנו חייבים להסכים עם הרגש הזה. כשאנחנו מרגישים אותו צף – כל שעלינו לעשות הוא להיזכר בסיטואציה בחיים שלנו שבה כן היה לנו את זה. שכן הוכחנו לעצמנו ולסביבה שיש לנו כוח רצון. שכן עשינו מה שצריך. שאנחנו כן יכולים להתמיד, ושאף אחד לא יכול לעצור אותנו אם החלטנו שאנחנו הולכים על זה. כמו שאמרנו – להתאמן זה לא חובה כדי לרדת במשקל, זה רק יכול לזרז את התהליך, אבל אם החלטת ללכת על זה – שים את הפעילות הזו ביומן. חצי שעה בכל יום. אם חצי שעה בהתחלה כבד עליך – תתחיל מ5 דקות ביום, העיקר שזה יהיה כל יום, ועדיף בשעה קבועה, ולאט לאט תעלה את הזמן ואת העצימות, ותגיד לעצמך – זכותי להגיד לא, זכותי לשנות את דעתי, אבל להפסיק את התהליך של הירידה במשקל – זה אני לא מתכוון להפסיק.

לרדת במשקל :

ל-התאמן
ר-ק לעבור את היום
ד-חיפה עצמית
ת-רגילי כושר

ב-טחון עצמי
מ-זון בריא
ש-ים מטרה
ק-ום ותעשה
ל-א לוותר

קבע יעדים, תגיע אליהם, רסק אותם וקבע יעדים חדשים. תתאמן. תאכל נכון, תהיה ההשראה של עצמך, תאכל פחות, תזוז יותר, תהיה בטוח בדרך שלך, בעצמך, במה שאתה עושה. תחשוב חיובי, תחשוב למה זה טוב, תאהב את עצמך, תאהב את המסלול שאתה עושה, את השינוי שאתה עובר, שים לעצמך מטרה לעבור את היום וזהו. מחר יום חדש. הפוך לאדם שאתה רוצה להיות, כדי להשיג את הגוף שאתה רוצה להשיג.

בקיצור,

כעת, ההחלטה כולה שלך, ואתה צריך לבחור, אם אתה רוצה תירוצים חדשים בכל יום, או שאתה רוצה לראות תוצאות בכל יום. אנשים עשו את זה. פחות מוכשרים ממך הצליחו, אנשים עם פחות מוטיבציה ממך הצליחו, אנשים עם פחות כח רצון ממך הצליחו, אנשים עם יותר משקל ממך הצליחו, אנשים עם חיים עמוסים יותר משלך הצליחו, אנשים עם יותר ילדים משלך הצליחו, אנשים עם סדרי יום עמוסים משלך הצליחו, ואין שום סיבה בעולם שאתה לא תצליח.

בעצם, קיימת סיבה אחת – אתה. אם אתה תחליט להפסיק את הדרך – אתה לא תצליח.

הדבר המדהים הוא, שאתה לא יכול להיכשל, כי אין באמת אופציה כזו. יש רק 2 תוצאות אפשריות לתהליך ההורדה במשקל – או שאתה מצליח להשיג את משקל היעד שלך, או שאתה מפסיק לנסות, ועכשיו, זה הזמן שלך לבחור – האם אתה מספיק לנסות? או שאתה הפעם הולך את כל הדרך עד הסוף?

ואם הגעת עד לכאן, ואת רוצה לשפר את היכולת שלך להתמיד משמעותית, את מוזמנת להכיר את אירה דולפין, שיצרה תוצאות כבר אצל אלפי חבר'ה בארץ, בגילאים שונים, בדרך אל הגוף שהם רצו, ויכול להיות שהם יוכלו גם להציע לך את השירות הזה. הקורס שלה דיגיטלי ואת יכולה לעשות אותו מהבית, בזמן הפנוי שלך. את כל הפרטים תוכלי לקבל בלחיצה על הקישור הזה

תוכנית החיטוב והרזייה של אירה דולפין

כתיבת תגובה