מהן הדרכים הפופולאריות ביותר לעשות כסף מיוטיוב?

ישנם לא מעט דרכים שונות ויצירתיות לייצר הכנסה מיוטיוב. חלק מהדרכים לוקחות זמן רב ודורשות השקעה בתוכן ובניית קהל מעריצים גדול, וחלק מאפשר לייצר הכנסות בזמן מהיר יחסית, דרך סרטונים שיש להם מעט מאוד צפיות, אם בכלל. במאמר הזה נסקור כמה שיטות פופולריות שעדיין עובדות נכון להיום.

שיטת קאשטיוב - תמונה להמחשה בלבד של אדם המחזיק סמארטפון וצופה בפלייליסט של יוטיוב

לקבל כסף עבור צפיות בסרטונים

כדי לעשות כסף מיוטיוב דרך צפיות, צריך להשיג הרבה הרבה צפיות.

איך עושים את זה?

הדרך הנכונה היא קודם כל לחשוב על נישה, כלומר על תחום שיש לקהל בעל מכנה משותף עניין בו. הצעד הבא הוא לייצר תכנים רלוונטיים לנישה הזו, ולהעלות לערוץ שלך, ולהתחיל לקשר בין סרטון לסרטון (אני לא אכנס כאן להסבר הטכני).

ניתן להרוויח בשיטה הזו בין דולר (1$) ל-4 בערך, על כל 1000 צפיות. זה אולי לא נשמע הרבה, אבל אם אתה במצב שבו כל סרטון שאתה מעלה, זוכה למאות אלפי צפיות בתוך שבוע, אנחנו מדברים על הכנסה של בין 200 ל-1500 דולר בשבוע.

לקדם תוכן שיווקי בערוץ

כדי לעשות את זה, צריך לייצר קהילה שעוקבת אחריך, ויש לה מכנה משותף, ואז – תוכל לקבל הצעות מבעלי מוצרים או שירותים שרלוונטיים לקהילה שלך, לקדם באמצעות סרטוני וידאו את המוצרים או השירותים שלהם, בתמורה לתשלום או טובת הנאה כזו או אחרת.

שיטת קאשטיוב

בשיטת קאשטיוב, ניתן ליצור סרטון קצר, המקושר לסוג של עסק או שירות מסויים, לדוגמא – טכנאי מחשבים ברעננה, לקדם את הסרטון לעמוד הראשון בגוגל, ואז להשכיר את הסרטון לבעל המקצוע הרלוונטי, בתמורה לתשלום חודשי.

השיטה הזו לא מצריכה ידע טכני, ולא נדרש ידע בצילום, או בעריכה, או אפילו – לא נדרש להצטלם, כיוון שמדובר בשיטה פשוטה יחסית.

רוצה לדעת עוד על שיטת קאשטיוב, או על דרכים אחרות להתפרנס מיוטיוב? הורד את המדריך החינמי מכאן

כתיבת תגובה