לימוד שוק ההון אונליין זה מידאס

השווקים בירידות, אבל כשיהיה חיסון ויגיעו העליות – אתה רוצה כבר להיות שם, בתוך העליות, בתוך ההשקעות. כשהשוק בחוסר יציבות, זה הזמן להיכנס אליו. אז למה אתה מחכה?

Financial symbols of stock market

בוא להפוך למנתח שוקי הון וניירות ערך, להשקיע ולהצליח.

  • הגבירו את הידע והמיומנויות שלכם
  • בואו ללמוד באינטרנט בקצב שלכם

בקורס תבינו מהן "חברות מבצר" ולמה הן חשובות להיכרות.

קורס השקעות בשוק ההון עם מולי רובינזון

מולי רובינזון, משקיע במניות בשוק ההון כבר למעלה מ- 14 שנים. רובינזון בעל רישיון בניהול השקעות, בעל תואר בכלכלה וניסיון תעסוקתי כאנליסט בפירמת ייעוץ השקעות יוקרתית של האלפיון.

לימוד שוק ההון אונליין, קורס זה מציג בפני המשתתפים את יסודות הניתוח הפיננסי הנמצאים בערכת הכלים של קובעי המדיניות. כלים אלה משמשים לחקר המאפיינים של מכשירים פיננסיים שונים ותמחורם מנתח תיקי נכסים והיכרות עם יסודות ניהול הסיכונים שיביאו אתכם להשקיע ולהרוויח בצורה מושכלת. קורס זה נועד לפתח הבנה של עולם שוקי ההון, השקעות ומסחר. הקורס מתחיל עם מבוא ומבט מעמיק אל עולם שוק המניות. בהסתמך על כך, אסטרטגיות השקעה, בניית תיקים, וניהול תיקים מכוסים בפירוט.

בואו לקחת את כל תוכנית הלימוד באופן מקוון. אנו נלמד על בסיס היברידי, עקב דרישות התרחקות חברתית שיש לעמוד בהן בהתאם להנחיות הקורונה והתו הסגול.

תכניות ומטרות התוכנית- קורס השקעות בשוק ההון

בסיום התוכנית התלמידים היו צריכים לרכוש את הכישורים כדי לסחור באמת בשוק ההון, תוך כדי:

  1. להבין מה זה בדיוק "חברות מבצר"
  2. לזהות ולהבין את הגורמים המרכזיים הכלכליים והפיננסיים, המשפיעים על מחירי המניות
  3. לפתח את הכישורים הדרושים לביצוע מחקר יעיל על חברות הנסחרות בבורסה
  4. להבין את הפעולה והמנגנונים של שוקי המניות והנגזרים
  5. להבין ולפרש נתוני מחקר מרכזיים
  6. לפתח הבנה בסיסית של חברות ציבוריות, הן מבחינה טכנית והן מבחינה פיננסית.

קבל את הכישורים שאתה צריך עוד היום!

שוקי ההון הם אחד מתחומי הפיננסים המשגשגים ביותר שעוסקים במקצוענים בתחום הפיננסים והבנקאות. ענף ההכשרה המקצועית לאנשים מהשורה ללא ניסיון או רקע בתחום הפיננסיים מציע הרבה קורסים בשוקי ההון ובתחומים נלווים.

אנו מכסים כל תחום מוצר עיקרי; מניות, הכנסה קבועה, מט"ח, סחורות ומוצרי נגזר נלווים. הקורס יכיל את ההיבטים הטכניים של שוק או מוצר והמאמנים שלנו ישתמשו תמיד בדוגמאות של העולם האמיתי כדי להביא את הרלוונטיות והחשיבות של כל נושא לחיים. הכשרה בשוק ההון מעניקה ללקוחות פתרונות מותאמים אישית התואמים את דרישות השוק המשתנה.

בואו להכיר מקרוב את המושגים ולהבין אותם בצורה בסיסית ורחבה

  1. שוקי הון למימון חברות
  2. מוצרי שווקים פיננסיים
  3. תפעול וניהול סיכונים
  4. תַשׁתִית

כיצד שוק המניות וההשקעות כמו איגרות חוב יכולות לגרום לך להצליח יותר

שוקי ההון הם תחום מימון מכריע – והמשקיעים אינם היחידים שנפגעו. פרישה, רכישת בית וחיסכון ארוך טווח מושפעים מעלייתם ונפילתם של שוקי ההשקעות. אמנם הנסיבות של כולם שונות, אבל ההבנה כיצד שוק המניות וההשקעות כמו איגרות חוב יכולות לגרום לך להצליח יותר. במהלך קורס זה, רובינזון בוחן את עולם שוקי ההון, כולל מניות, אגרות חוב, אופציות, קרנות נאמנות, מטבעות וסחורות. למד אודות הערכת שווי מניות, שווי אג"ח, אופציות, תשואות אגרות חוב, חישוב דירוגי אגרות חוב וכיצד דוחות הרווחים ואירועי שוק אחרים משפיעים על משקיעי מניות. בקורס מידאס מולי רובינזון מדגים גם כיצד לקנות ולמכור מוצרים פיננסיים, ולהעריך את הסיכון הנלווה לכל אחד מהם.

קורס בסיסי בבורסות – לימוד שוק ההון אונליין

הסמכה בשוק המניות המקוון למתחילים הוא קורס בסיסי בבורסות, ליצירת בנק ידע רב עוצמה על כלים וטכניקות שונות הנדרשים להבנת תפקודם של שוקי ההון. זה נותן תובנה בסיסית של ז'רגונים פיננסיים כמו מניות, הנפקות, נגזרים, ניתוח טכני, מקרו כלכלה ותכנון פיננסי. זהו שילוב מושלם של ניתוח יסודי של מניות, שיעזור למשקיע לבחור את החברה המתאימה וניתוח טכני שיספק את תזמון הכניסה והיציאה הנכונים והמחירים באמצעות לימוד תרשימים. תכנון פיננסי יעזור להחנות את חסכונותיהם ברכב ההשקעה הנכון.

מי ירוויח מקורס זה?

הקורס מידאס שימושי עבור אנשים טריים יותר אשר חדשים בשוק ורוצים להכיר את המינוחים והמושגים הבסיסיים של השוק. זה מספק חיזוק ידע וחשיפה ליישום מעשי לסטודנטים בוגרים, משמש בונה קורות חיים יעיל והכנה אידיאלית לקריירה עתידית. משקיעים חדשים, סוחרים קמעונאיים, מתווכים ומתווכי משנה, אנשי מקצוע בתחום השירותים הפיננסיים ייהנו גם מקורס זה מכיוון שלא רק שאנחנו מספקים את הידע בספר, אלא גם הדרכה בהדרכה בשטח, כדי לעזור לכל תלמיד להשיג את יעדיו להשקעה או למסחר ללימוד שוק ההון אונליין.

מתווה קורס

שוקי הון:

  1. שוק ראשוני
  2. שוק משני
  3. זרימת הון
  4. מדדים

תכנון פיננסי:

  • מוצרי חיסכון קטנים
  • חברים משותפים
  • ניהול פורטפוליו
  • יעדי השקעה

ניתוח פונדמנטלי:

  1. פעולות תאגידיות
  2. ניתוח חמשת הכוחות של פורטר
  3. ניתוח גודל נפוץ
  4. מבוא להערכות שווי
  5. מושג סיכון ותשואה

התוכנית היחידה המספקת לך הבנה מקיפה של מרחב שוק ההון העולמי והמקומי. לאחר סיום התוכנית, תוכלו להיות מלאים במלאכה עצמאית להשקעת הון עצמי וגם להגיע להבנה מעמיקה לגבי תפקידים מגוונים בבנקים להשקעות, בתי תיווך, חברות ניהול נכסים, בתי קרנות נאמנות ובתי קרנות גידור ועוד.

למדו בשידור חי מרובינזון

הדרכה בהנחיית מדריך חי מספקת את תוצאות הלמידה הטובות ביותר. הפק את המירב מההשקעה שלך ולמד בכיתות הווירטואליות החדישות שלנו.

כיתה חכמה

חווה למידה משולבת באמצעות הכשרה בכיתה משופרת טכנולוגית, בתוספת הקלטות הרצאות וגישה.

להרצאת מבוא אודות הקורס של מולי רובינזון – לחצו כאן

כתיבת תגובה