כך תמנפו את התחרות בין אמזון לאיביי ליצירת עסק דיגיטלי מצליח על חשבונם.

שני ישראלים אמריקאים פיתחו שיטה ייחודית המתבססת על פרסום חינם בפלטפורמת איביי לבניית עסק. ״בניגוד לעסקי הדרופ שיפינג שקורסים עם חסימת הייבוא מסין, השיטה שלנו ממשיכה לעבוד״ הם מספרים.

זה נראה כמעט טוב מכדי להיות אמיתי. איתמר ובארי, ישראלים אמריקאים, עלו על שיטה מדהימה לבניית עסקים דיגיטליים בעזרת איביי.

מופתעים מהתוצאות של עצמם, הם בנו קבוצת נסיינים ללא שום רקע או הצלחה קודמת במסחר דיגיטלי, והובילו אותם להכנסות של 5 ספרות בחודש (בדולרים אמריקאיים), מבלי להוציא שקל (או דולר) על פרסום או שיווק.

״היינו חייבים לבדוק שאנחנו לא הוזים״ הם מספרים. ״רצינו לוודא שמתחילים גמורים מצליחים לשחזר את ההצלחה שלנו גם בלי הרקע שלנו – והיינו המומים מהתוצאות!״

הודות לאסטרטגיה חדשה וחוצפנית שמוכרת רק למעגל מצומצם של אנשים, הם מייצרים הצלחות עתק, בלי שום ניסיון (למעשה רובם עד כה רק נכשלו בניסיונות לעשות כסף באינטרנט), ומבחינה יזמית נטו די ברור למה הם מצליחים בניגוד לעבר:

  • הם לא מוציאים שקל על פרסום
  • הם לא צריכים למצוא מוצרים מנצחים (עושים את זה בשבילם)
  • הם לא צריכים לדאוג למכירות משום סוג
  • ובנוסף, הם יכולים לעשות את זה מאפס, בלי חנות ובלי ניסיון קודם!

לכבוד פסח הם מגיעים לשידור מיוחד עבור ישראלים, שבו יעבירו הדרכה שמלמדת את השיטה מ-א׳ עד ת׳, ללא תשלום.

הקאץ' היחידי הוא – ההדרכה באנגלית. ״העברית שלנו לא מספיק טובה עדיין בשביל להעביר הדרכה מלאה״ הם אומרים, ״ובכל מקרה לשם הביצוע של השיטה שלנו יש צורך באנגלית בסיסית שכן היא עובדת רק בחו״ל״ – ראינו ישראלים עם אנגלית ככה- ככה שמצליחים ליישם, לא נדרשת פה שפת אם או משהו כזה,
אבל אנחנו מעדיפים מראש לתאם ציפיות בעניין. אם האנגלית שלכם סבירה פלוס, אנחנו נשמח לראות אתכם בשידור שלנו

הירשמו עכשיו לשידור בחינם

השידור, שמועבר בחסות המרכז הישראלי ליזמות דיגיטלית מועבר בחינם לחלוטין. דובר המרכז מסר ״אנחנו מעדיפים להתרכז בהדרכות בעברית בד"כ, אבל זיהינו פה הזדמנות מדהימה ואנחנו יודעים שיש הרבה ישראלים שמוכנים לשבור טיפה שיניים בשביל דבר כזה.
עד שמישהו בישראל יכיר את השיטה, יצליח בה, וידע ללמד אותה, תחלוף הזדמנות מדהימה ולכן בחרנו ליזום את השידור עם איתמר ובארי כבר עכשיו על אף האנגלית.

הרשמו עכשיו לשידור בחינם

7 תגובות

  1. רק לא איביי

    להתרחק מאיביי בכל מחיר לא משתלם למכור שם כלום. בתור מוכר רציני לשעבר הבנתי שהפלטפורמה קורעת בעמלות. ופשוט לא השתלם לי לעבוד איתה יותר.
    גם פייפאל וגם איביי יותר מ 15% עמלות על המכירה שלכם סתם גונבים לכיס.
    תעבדו רק עם במתחרות.

  2. הלינק להרשמה לא עובד, אשמח אם תשלחו לי פרטים למייל

כתיבת תגובה