כך תיפטרי מהשומן בבטן אחת ולתמיד ותפתחי גוף מחוטב וסקסי, בלי שיטות קסם ובלי להרעיב את עצמך

כבר שנים שאת מנסה לחסל את השומן הנוראי שתקוע לך בבטן ובירכיים, שנים שאת מרעיבה את עצמך ועושה תוכניות ספורט רצחניות רק כדי לגלות שאחרי התקדמות של כמה קילוגרמים את חוזרת מהר מאוד חזרה לנקודת ההתחלה. אני רוצה ללמד אותך אחת ולתמיד מהן שתי הפעולות שאת צריכה לעשות כדי שתוכלי כבר תוך חודשים בודדים להיראות חטובה וסקסית כמו שתמיד חלמת

אני בטוח שכל פעם שאת מחפשת מידע באינטרנט על ירידה במשקל וחיטוב הגוף את נתקלת בהרבה דעות והרבה מיתוסים, שחלקם הרב לא נכונים, ולרוע המזל רק מבלבלים אותך ומעכבים אותך, את כבר ממש רוצה להיפטר סוף סוף מהשומן המגעיל שיושב לך בבטן ולהתחטב, אבל כל פעם את שומעת טיפ שסותר טיפ אחר.

ולכן אני רוצה לעשות לך סדר בדברים כדי שעד סוף המאמר הזה את תדעי בדיוק מה את צריכה לעשות ומה אמרו לך שהוא לא נכון בעליל!

כמובן שלא אוכל לתת לך את כל המידע במאמר אחד אבל אני בהחלט אתן לך את הרעיון הכללי, ואת שני הדברים העיקריים שעליך לעשות כדי שתהיה מסוגלת לרדת במשקל ולעצב בטן שטוחה ויפה כבר תוך חודשים ספורים:

אל תפסיקי לאכול, תאכלי מזונות מחטבים במקום

אחד המיתוסים האהובים עליי בנושא ההרזיה הוא המיתוס שאומר שאם לא תאכלי כלום אז לגוף שלך לא תהיה אנרגיה עודפת ולכן את תרדי במשקל כעבור כמה חודשים. הרעיון נובע מהמושג "גירעון קלורי" – מצב בו כמות האנרגיה הנכנסת לגופך קטנה מכמות האנרגיה היוצאת ממנו, ולכן אם במשך תקופה מסוימת תכניסי פחות קלוריות ממה שאת מוציאה אז את תרדי במשקל. מצד אחד זה נכון שיש צורך בגירעון קלורי כדי לרדת במשקל, אבל ממש לא בצורה הזאת.

אם תעשי את זה את אמנם תרדי במשקל, אבל לא בדרך שאת מדמיינת.

מה שיקרה זה שכאשר לגופך לא תהיה מספיק אנרגיה בגלל אותו גירעון קלורי(הנובע ממחסור במזון), אז במקום שגופך יוציא את האנרגיה שהוא אוגר בתור שומנים הוא פשוט יתחיל לעכל לך את השרירים(הסיבה לכך היא שפיזיולוגית לגוף שלנו קל יותר לעכל את השרירים מאשר לפרק את השומן). אז כן, את תרדי במשקל אבל לא רק שהשומן הארור ישאר את פתאום תיראה חלשה, חיוורת ואם תמשיכי להרעיב את עצמך אפילו תיראי כמו אנורקסית(לא בדיוק מה שרצית אני מניח).

ולכן, הדרך הנכונה להוריד במשקל היא לא על ידי אי אכילה אלא על ידי אכילה נכונה:

כמו שציינתי עליך להגיע למצב של גירעון קלורי, אבל לא על ידי הרעבה של עצמך אלא על ידי אכילה שונה – ראשית תפחיתי את צריכת הפחמימות שלך ותאכלי פחות מאכלים בעלי ערך קלורי גבוהה כמו:

פסטות, לחמים, פיצות, שווארמות, מקדונלדס, דברים תעשייתיים(קטשופ, פתיתים, פירורי לחם של שניצל…) וכמובן לפחות בשבועות הראשונים להימנע ממתקים, שוקולד וחטיפים.

בנוסף לכך תבססי את התזונה שלך על חלבונים:

בשרים למיניהם(עדיף חזה עוף כי הוא הכי דל קלוריות), דגים(הכי טובים הם טונה וסלמון), ביצים, קוטג', ולידם לאכול הרבה ירקות שגם הם בעלי ערך קלורי נמוך.

את תראי שאם תתמידי בדרך הזאת אז כבר בחודש הראשון תרדי במשקל, אולם על מנת ליצור גוף חטוב ישבן מוצק ובטן יפה וסקסית יש לך שלב חשוב נוסף שעליך לעשות…

כפיפות בטן לבד לא יעשו לך קוביות

אם אי פעם אמרו לך שבשביל לחסל את השומן בבטן את צריכה פשוט לעשות כפיפות בטן, אז אני מצטער, אבל מי שאמר לך את זה לא מבין מה הוא אמר!

יש עוד מיתוס שאומר שאם עושים הרבה ספורט אז השומן הופך לשריר – לא ולא, שומן הוא שומן ושריר הוא שריר ואין ביניהם שום קשר! על מנת לחטב את גופך את חייבת לפני הכל להעלים את השומן – במקרה של הבטן את צריכה קודם כל לשטח אותה ורק אז יתפנה מקום לקוביות במקום השומן!

אז אחרי שעברת את השלב הראשון, בו ביססת תזונה על חלבונים והפחתת פחמימות, ועכשיו את מתחילה לראות איך את יורדת במשקל, ועכשיו את צריכה להתחיל לעשות פעילות בונת שריר, אחרת השומן לא יעלם!

תזונה נכונה לא מספיקה כדי לשטח את הבטן! אם רק תחסכי בקלוריות אז כמו שכבר קראת, במקום שהגוף שלך ישרוף את הכרס הוא יתחיל לאכול לך את השרירים. בשביל למנוע מצב כזה את צריכה מהר להתחיל לבצע פעילות בונת שריר וכך גופך לא יוכל לעכל אותם.

מה הסיבה לכך?

כאשר את בגירעון קלורי הגוף שלך מיד ינסה לעכל לך את השרירים בשביל למצוא עודף אנרגיה, אבל אם את מבצעת פעילות ספורטיבית את בעצם מכריחה את השרירים שלך לעבוד ולהתפתח, וכאשר את משלבת מזון עתיר חלבונים(חלבונים בונים שרירים), הגוף שלך לא יהיה מסוגל לפרק לך את רקמות השריר ולכן "יאלץ" לפרק את השומן המגעיל שיושב לך בבטן, ולאחר שאותו שומן נוראי יעלם את תוכלי לבנות בטן שטוחה, יפה וסקסית עם קוביות! 

אבל כדי שזה יקרה עליך לבצע פעילות ספורטיבית בונת שריר לכל הגוף:

ידיים, רגליים, בטן, גב…הכי קל לעשות זאת בחדר כושר, אולם את יכולה להתאמן גם בבית

לסיכום, על מנת שתצליחי ליצור גוף מחוטב וסקסי עליך לשלב בין שני דברים, תזונה וספורט – האחד לבד לא יעבוד בלי השני, ראשית את צריכה לשנות את התפריט שלך מתפריט מלא קלוריות לתפריט דל קלוריות המורכב מחלבונים, אשר גם יתן לך כוח וגם יבנה אותך להמשך. ובשלב השני תשלבי פעילות ספורטיבית בונת שריר על מנת לאפשר לגופך להיבנות ולהיפטר מהשומן המעיק…

אפילו שרשמתי שלב אחד ושתיים, את צריכה לעשות את שניהם ביחד באותו הזמן כי הם בונים אחד את השני!

אז קדימה אלופה…

זה הזמן שלך להתחיל לעבוד על הגוף החטוב שתמיד רצית שיגרום לכל חברותייך לקנא בך ולכל הבנים לא להוריד ממך את העיניים בפעם הבאה שיראו אותך בחוף הים, אם מעניין אותך ללמוד על עוד שיטות ועוד דרכים שיעזרו לך במסלול לגופך החטוב, הורידי עכשיו בחינם את המדריך שלי "קיצורי דרך לגוף חטוב" ותראי שעל ידי כך שתתמידי ותיישמי את הטיפים שלי כבר בחודשים הבאים לא תזהי את עצמך כשתסתכלי שוב במראה!

אז קדימה אלופה, הנה שוב הלינק

כתיבת תגובה