חשיפה: הקורס שמאפשר לבעלי עסקים קטנים שאין להם זמן לנשום לפרסם את העסק שלהם בגוגל, גם אם אין להם שום הבנה בפרסום דיגיטלי

לא מעט בעלי עסקים קטנים ועצמאיים מרגישים ב"מלכוד 22" עם העסק שלהם, כי מצד אחד תקציב הפרסום שלהם קטן מדי כדי לשלם לפרילאנס או לסוכנות שתנהל את הפרסום עבורם, ומצד שני לפרסם בעצמם נראה מסובך ומורכב. קורס אונליין חדש בשם "לפצח את גוגל" שמיועד לבעלי עסקים בא לפתור להם בדיוק את הבעיה הזו. מאחורי הקורס עומד יניב לב ארי, מומחה לפרסום דיגיטלי עם ניסיון של מעל ל-12 שנים בפרסום בגוגל, ומעל ל-5 שנים ניסיון בהדרכת בעלי עסקים ויזמים צעירים על שיווק באינטרנט, אז ישבנו עם יניב כדי להבין איך נולד הקורס ולמי הוא מתאים.

יניב לב ארי מרצה על שיווק דיגיטלי בבית ציוני אמריקה (אוסף פרטי)

איך בעצם נולד הקורס "לפצח את גוגל"?

לאורך השנים ראיתי שוב ושוב את הבעיה שיש לעסקים הקטנים ולעסקים שבתחילת דרכם – כאלה שלא יכולים להרשות לעצמם להשקיע יותר מכמה מאות שקלים בתוך התחלה על הפרסום שלהם. בתקציב הזה אין שום סיכוי שהם יצליחו למצוא מישהו שינהל את הפרסום בגוגל עבורם, ומצד שני – הקורסים שמלמדים פרסום באינטרנט הם בד"כ קורסים ארוכים שמיועדים לכאלה שרוצים להיות שכירים ולעסוק בזה במשרה מלאה, ולכן, במהלך השנים, כאשר היה פונה אליי עסק כזה, המקסימום שהייתי יכול להציע לו זה לקחת שיעור פרטי אחד (או יותר) ו להתחיל לבד.

נו, דווקא נשמע ששיעור פרטי יכול להיות אחלה פתרון, לא?

בהחלט. לחלק מבעלי העסקים זה היה להיות פתרון טוב, ו 2-3 שיעורים הספיק להם כדי לעשות את זה לבד, אבל היו גם כאלה שהיו צריכים קצת יותר הסברים ויותר תרגול, מה שגרם לכך שהם נדרשו ל-5 שיעורים ולפעמים אפילו יותר.

וזה כבר יכול להגיע לאלפי שקלים, לא? 

אכן. זו הסיבה בעצם שהחלטתי לפנות לעצמי זמן כדי להקליט את ההדרכה, ולפרק אותה לשיעורים קצרים, כדי שגם יהיה קל לצרוך את התוכן, וגם יהיה קל לחזור לכל שיעור שוב ושוב מתי שרק רוצים.

וזה קורס שבאמת מתאים באמת לבעלי עסקים שרוצים לפרסם את העסק שלהם בעצמם?

כשהקלטתי את הקורס רק עליהם חשבתי. המטרה שלי הייתה לייצר להם קורס שייקח אותם צעד אחר צעד, ממצב של אפס הבנה בפרסום, למצב שבו הם יודעים להבין מה הפרסום מייצר להם, ומה עובד להם ומה לא ואיך לשפר.

שכל אחד יוכל לקחת את הקורס בקצב שלו

זו גם הסיבה שיצרתי את הקורס במתכונת דיגיטלית. כדי שכל אחד יוכל לקחת את הקורס בקצב שלו, ולראות את הסרטונים איך שנוח לו. ההדרכה ברורה וזה מרגיש לך קל? תצפה על מהירות 1.5 ותסיים את השיעור מהר יותר. הגעת לחלק שנשמע קצת מורכב? תוריד את הקצב ותראה אותו שוב ושוב, עד שתבין, בלי להתבייש לבקש לחזור על ההסבר.

יניב לב ארי מלמד שיווק דיגיטלי ב WEWORK (אוסף פרטי)

ואם יש למישהו בכל זאת שאלה? הוא אמור להסתדר לבד?

גם על זה חשבתי, ולכן מי שרוכש את הקורס זכאי לקבל גם 3 חודשי ליווי בקבוצת ווטאסאפ, שאליה הוא יכול להצטרף ולשאול כל שאלה ולקבל תשובות. במאמר מוסגר אני יכול להגיד שלמרות שאני מתחייב ל-3 חודשי ליווי בוואטסאפ, עדיין לא הוצאתי אף אחד מהקבוצה בגלל שה-3 חודשים נגמרו, אבל, זה בינינו, כן? אל תכתוב את זה, שלא ינצלו את זה…חחח

ואם מישהו קצת טכנופוב? זה יכול להתאים לו?

למען האמת, ב-5 שנים שאני מלמד יזמים צעירים ובעלי עסקים שיווק דיגיטלי, פגשתי הרבה שהעידו על עצמם כטכנופובים, אבל בפועל בודדים באמת היו כאלה. כל השאר בעיקר חששו קצת מהלא נודע ומהלא מוכר, וזה חשש בהחלט לגיטימי שאפשר להתגבר עליו.

לצורך העניין לא צריך שום רקע טכני כדי לצפות בקורס ולא כדי לפרסם בגוגל. המקסימום שצריך לעשות זה קופי פייסט לקטע של קוד, וזה קצת מלחיץ אנשים בגלל שמדובר בקוד של תוכנה, אבל אני מסביר להם שהם לא צריכים להבין מה כתוב שם, רק להדביק אותו במקום הנכון. עדיין לא פגשתי מישהו שלא הצליח לעבור את המשוכה הזו, לפחות לא בין טווח הגילאים 12 (גיל התלמיד הצעיר ביותר שלימדתי) ל 81 (התלמידה המבוגרת ביותר שלימדתי). בשורה התחתונה, אם מישהו יודע להפעיל סרטון יוטיוב, להקליד טקסט במחשב ולשלוח הודעת ווטאסאפ – הוא יכול להיות רגוע. לפחות ברמה הטכנית הוא מסודר.

בוא נדבר מספרים, כמה הקורס עולה?

כרגע יש מבצע על הקורס, והוא נמכר במחיר נמוך יותר ממה שהייתי גובה על שיעור פרטי – רק 397 ₪ בסך הכל, שזה והמחיר הזה גם כולל את הליווי ועוד בונוסים נוספים, אבל צריך לקחת בחשבון שזה לא יימשך לנצח המחיר הזה, כי מתישהו כנראה שהליווי כבר יהיה לי עמוס מדי, ואז או שאצטרך להפסיק להציע את זה ללא עלות, או פשוט להעלות את מחיר הקורס.

ווואוו, באמת מחיר מבצע.. תודה 

תודה לך.

לפרטים נוספים אודות הקורס "לפצח את גוגל" לחצו כאן

כתיבת תגובה