[חשיפה] בלי להוציא שקל | נדל״ן בתל אביב ב-3 שבועות. מומחי הנדל״ן ממש לא יאהבו לשמוע את זה!

אסי אפשטיין קאשטיוב
אסי אפשטיין קאשטיוב

אבל הסוד של אסי אפשטיין (44), הוא פשוט, מהפכני ובלי שום סיכון. השיטה שלו חושפת: איך להשיג את הנדל״ן הכי יקר באינטרנט ולייצר ממנו הכנסה פאסיבית ללא גבולות.

הסיפור של אסי אפשטיין (44) מגבעתיים, מתחיל אי שם בשנת 2003. אפשטיין בצעדיו הראשונים, בעולם העסקים והשיווק האינטרנטי, שהיה אז רק בתחילת דרכו. הרבה מים עברו בנהר מאז, אפשטיין החזיק בבעלות של אתר שותפים ענק שבסיסו בחו״ל, וניהל תחתיו מעל ל 1600 משווקים מרחבי העולם, שגלגלו מחזור של מיליוני דולרים מדי חודש, או בשפה שלו ״טונות של כסף״.

הוא זרק הכל, חזר לארץ, הקים מחדש, יזם, שינה, בנה והיום הוא מצא את הנחלה שלו. ״השיטה היא ‘נדל״ן אינטרנטי’, להשיג נכסים בשטחים הכי יוקרתיים באינטרנט, ולהשכיר אותם. ממש כמו לקנות ולהשכיר דירה במרכז תל אביב, אבל בלי להוציא אגורה מהכיס״ הוא אומר.

לא להיות בסטטיסטיקה של אלו שמפסידים את הכסף

ראיתי מולי איש כריזמטי, עם 15 שנות ניסיון בתחום ותשוקה אמיתית, ללמד את כל מה שצבר. אבל לא הצלחתי להבין בבירור מה האינטרס שלו, אחרי שעה וחצי של ראיון אינטנסיבי על הכל, הצלחתי להבין על מה הוא מדבר, ולמה חשוב ללמד את זה בכל בית בישראל.

השיטה המדוברת, שהייתה שייכת רק לעולם המחתרתי של האינטרנט, הוא חושף לראשונה לציבור בסדרת סרטונים אמיצה, שעוררה מלחמות עולם אצל אנשי העסקים שמאחורי המקלדת.

אפשטיין שייך לדור של האנשים שיודעים רק עשייה. הוא מוקף באנשי עסקים בעלי שם גדול בעולם האינטרנט, שמגלגלים יחדיו עשרות מיליונים. אבל הוא מודאג, ״בשנים האחרונות אלפי ישראלים מנסים את עצמם באינטרנט, איביי, אמזון, שיווק שותפים וכו׳ – כל אלה הם תחומים רווחים מאד שמגלגלים מיליארדים. אבל בכל זאת 95% נכשלים ומפסידים כסף״.

כל כך הרבה? איך יכול להיות?

״עלית פה על שאלת השאלות, הרבה זמן שגם אני שאלתי את עצמי את השאלה הזאת, ומה שגיליתי הוא שרוב הישראלים? לא מעניין אותם לחשב תשואות והחזרים על השקעה או דברים מהסוג הזה, הם בסך הכל רוצים הכנסה נוספת פסיבית של 2000-5000 ש״ח בחודש. התחומים הנפוצים אליהם רוב האנשים מגיעים היום  (איביי, אמזון, שיווק שותפים וכו׳) הם אמיתיים, אבל החלום שמציגים הוא לא תמיד מדויק. לא כי זה לא אפשרי, אלא כי  בפועל יש הרבה מכשולים בדרך ורק מעטים לצערי מתמידים ומצליחים.”

אז מה יכול לעשות מי שרוצה להשיג הכנסה פסיבית לחלוטין?

בטוח שמעת על זה… קוראים לזה נדל״ן. אתה קונה נכס, משביח אותו, ומשכיר באלפי שקלים בחודש אחרי שתשלם את המשכנתא כמובן.

מעולה, אבל שכחת שלרוב הישראלים אין כסף לדירה משל עצמם, אז להוציא על משכנתה נוספת? ומה עם בירוקרטיה של הבנקים, זה נקרא פסיבי?  

״אני שמח לשמוע שאתה מבין את הבעיה בנדל״ן, מצד שני, היית רוצה לקבל בחינם דירה במרכז תל אביב ולהשכיר אותה?״

ברור, מי לא היה רוצה, לאן אתה חותר?

״אם אני אגיד לך, שזה אפשרי. אתה יכול להיות בעלים של עשרות נכסים, באזור הכי יוקרתי, בלי להוציא אגורה אחת, בלי להתעסק בבירוקרטיה, למעשה כל הסיפור מהרגע ההשתלטות על הנכס עד ההשכרה יכולה לקחת שעה אחת.״

אז אני אגיד לך, תוכיח.
(בשלב הזה הייתי מאד סקפטי, אבל משהו בביטחון שלו סחף אותי להקשיב לו)

״אפשר לייצר נדל״ן אינטרנטי. ולהשכיר אותו ב 150-500 דולר $ לנכס אחד. ממש כמו נדל״ן, לבנות, לשפר, להשכיר לשבת רגל על רגל, ולהסתכל על הכסף נכנס מדי חודש.

היום, השטח היוקרתי ביותר להקמת נדל״ן אינטרנטי, הוא העמוד הראשון של גוגל.

כל בעל עסק שיופיע בעמוד הראשון של גוגל, כאשר מישהו יחפש את המוצר או השירות, שאותו בעל עסק מספק, יכניס מאות לקוחות באופן קבוע. בשביל בעל העסק להיות בעמוד הראשון בגוגל, זה שווה המון המון כסף. לכן, הביקוש של בעלי העסקים לעמוד הראשון של גוגל, הוא כמו הביקוש לדירה בתל אביב.״

ואיך אני משתמש בידע הזה כדי לבנות נדל״ן בגוגל?

״בשביל זה אתה צריך להבין דבר חשוב. גוגל רכשה את יוטיוב לפני 11 שנים, ב1.65 מיליארד דולר $. מחיר אסטרונומי לאותם זמנים. היא עשתה את זה מתוך ידיעה שהוידאו במהלך השנים יהפוך לשליט האינטרנט. וזה נכון עד שנת 2019, 80% אחוז מתעבורת האינטרנט, תהיה וידאו, תחשוב על זה, מה אתה עושה רוב הזמן שבאינטרנט? סרטים? יוטיוב? סרטונים בפייסבוק? אסי מחייך – ״בדיוק״.

המשמעות הברורה היא, שגוגל מעדיפה וידאו (במיוחד וידאו ביוטיוב). וברגע שיש לנו וידאו, גוגל יודעת להתייחס לזה ובעזרת שיטה שנקראת ״קאשטיוב״, גוגל תשים את הוידאו בעמוד הראשון של החיפוש.

אפשטיין, ״הרי כולנו נתקלנו המון פעמים בוידאו בתוצאות החיפוש בדף הראשון, אני פשוט הבנתי איך להפוך את זה לתשואה״.

ברגע שהעלנו ליוטיוב סרטון פשוט, שנותן מענה מהיר למתעניינים בעסק מסוים, לדוגמה: סרטון על שרברב בבאר שבע, כל מי שמחפש ״שרברב בבאר שבע״ בגוגל, ימצא את הסרטון,יראה את הטלפון ויתקשר לבעל העסק.

השליטה בידיים שלנו

ברגע שיש לנו סרטון כזה שיצרנו והבאנו לדף הראשון בגוגל, אנחנו יוצרים קשר עם אחד מעשרות בעלי המקצוע שרלוונטים לסרטון שלנו, במקרה שלנו – השרברבים שעובדים בבאר שבע ובסביבה, ומציעים לה להשכיר מאתנו את הסרטון. בעלי העסקים ילחמו על הזדמנות כזאת, אז כשהיא באה אליהם מהשמיים, הם מרגישים שזכו בלוטו. תשאל כל בעל עסק מה המשמעות עבורו להופיע בדף הראשון בגוגל.

כל מה שנשאר לנו זה להסתכל על הכסף נכנס מדי חודש לחשבון הבנק שלנו.״

אז אם אני מבין נכון, כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה, להכין סרטון, להביא אותו לעמוד הראשון בגוגל ואז להשכיר אותו?

״הבנת נכון. חשוב להדגיש, בשיטת קאשטיוב אתה לא מוציא שקל מהכיס, אתה גם לא צריך להשיג לצפיות לסרטון. הרבה אנשים חושבים שאם סרטון במקום הראשון, זה בגלל כמות הצפיות שלו, וזאת טעות. באופן כללי אתה לא צריך כלום מיוטיוב, אנחנו משתמשים ביוטיוב רק כאמצעי למטרה האמיתית, שהיא, להגיע לדף הראשון בגוגל ״

כן, אבל זה בטח דורש הרבה ידע בעולם האינטרנט, וידע טכני באופן כללי?

״יש לך טעות, בשיטה הזאת , אין צורך כלל בידע טכני או ידע ספציפי כלשהו. למעשה, אני מכיר אנשים שהם טכנופוביים גמורים, אין להם שום ידע במחשבים, באינטרנט או בקידום אתרים, והם מרוויחים בין 2000 ל 5000 ש״ח בחודש. השיטה הזאת מתבססת על כלי שעושה את הכל באופן אוטומטי לחלוטין. קוראים לו ״כלי מילות המפתח״, אני אוהב לקרוא לו ״כלי מילות הכסף״. בעזרתו אפשר להגיע בקלות לעמוד הראשון״

ומה עם ידע בעריכת וידאו? בטח צריך לדעת משהו כדי לעשות את זה…

״אין פה שום תורה מסיני, בסך הכל לחבר כמה תמונות ולשים מוסיקה ברקע, הילד שלי בן 10 עושה את זה בעצמו, ומרוויח מזה.
כשאני ממש עצלן, אני פשוט פונה לאחד מאלפי אתרים, שמציעים עבודות בכמה שקלים, ומבקש שיכינו בשבילי את הסרטון.״

נשמע מדהים, אז מה האינטרס שלך לספר לכולם? אתה לא פוחד שכולם יעשו את זה?

״בעלי עסקים יש אין סוף, היום תשכיר לשרברב בבאר שבע, ואת אותו הסרטון אתה יכול גם להשכיר לשרברב בתל אביב, חיפה או אפילו ניו יורק, כמובן תחת מילות חיפוש אחרות.

והשוק של הוידאו רק גדל משנה לשנה, אני לא חושש בכלל, להפך, ככל שיצטרפו יותר אנשים, ככה יהיה יותר כסף בשוק הזה וכולם ירוויחו.

אוקיי, אני מודה שהצלחת לסקרן אותי. למי השיטה הזאת מתאימה?

״שיטת קאשטיוב מתאימה, לכל מי שרוצה עוד 2000-5000 ש״ח בחודש, בצורה פסיבית לחלוטין. היא גם מתאימה לכל מי שמתעניין בהשקעות נדל״ן, אבל אין לו את הכסף או את הזמן. גם למי שרוצה לעשות המון כסף דרך האינטרנט ומוכן להשקיע זמן.״

למעבר מידי לצפייה בסדרת ההדרכות בנושא שיטה קאשטיוב יש ללחוץ כאן >>

כתיבת תגובה