בעל עסק: קבל 3 דרכים שלא חשבת עליהן, איך להשיג לקוחות חדשים לעסק שלך

כיום, מציאת לקוחות חדשים ואף שימור הלקוחות הקיימים הינן מטלות מאתגרות אשר מצריכות משאבים, אנרגיה ובאופן כללי מאמצים מרובים. השוק, על כלל תחומיו וצבעיו, עמוס בכל טוב והלקוחות נותרים עם מבחר שירותים מרובה. ההיצע אינו קטן, הביקוש רק הולך וגדל ובין אם אתם בעלי עסקים אינטרנטיים או פיזיים, אין ספק כי המשימה של מציאת לקוחות חדשים נעשית קשה יותר מיום ליום.

השאיפה של בעל עסק היא לנתב את ההתנהלות כך שלקוחות יגיעו אליו והוא\היא לא יצטרכו לפעול רבות ולהשקיע מאמצים בכדי למצוא לקוחות חדשים, אך זה במצב האידיאלי ביותר ולשם כך חובה עלינו לפעול.

איך להשיג לקוחות חדשים - rakma.co.il
איך להשיג לקוחות חדשים – rakma.co.il

לאורך המאמר הקצר הבא, נרחיב על דרכים למציאת לקוחות חדשים לעסק כך שבין אם אתם בעלי עסקים קטנים ומשפחתיים, או שמא בעלי עסקים גדולים יותר; קיים הסיכוי כי תוכלו להפיק תועלת מן הכתוב כדלהלן.

קסם השמועות:

זה אולי עשוי להיראות מובן מאיליו עבור חלק מהאנשים(וטוב שכך), אך אדיבות היא מילת מפתח בכל מה שקשור לאנשים. חשוב תמיד לזכור כי אנחנו(עדיין)לא בעידן של רובוטים וכי מרכיבים של אינטליגנציה רגשית ואדיבות הינם מצרכים מאוד חשובים בעת חווית לקוח. כאשר תעניקו שירות מושלם ללקוחות שלכם, קניתם אותם ואת הסביבה הקרובה שלהם ובכך יצרתם אפקט של "מפה לאוזן". החוויה המעולה אשר הלקוח קיבל ממכם לא תישאר אצלו בבטן וסביר להניח כי הוא יספר בשלב כלשהו לסובביו על כך.

מרחבי עבודה שיתופיים:

בשנים האחרונות צומחת ומתחזקת מגמה של מרחבי עבודה משותפים ואין מספיק מילים בפינו על מנת להדגיש עד כמה מרחבי עבודה אלו עשויים לתרום לכם ולעסק שלכם. עבור אלו המאחרים להכיר; חללי עבודה משותפים נועדו לתת מענה עבור אנשים אשר חסר להם מקום עבודה נייח, אנשים אשר לא מעוניינים לעבוד לבד בביתם ועבור אנשים אשר מעוניינים להכיר אנשים אחרים ולפתח קשרים("נטוורקינג"). רבים המקרים בהם אדם עוסק בנישה מסוימת, מגיע לעבוד בחלל עבודה משותף ועל ידי כך מוצא תמיכה מבעל מקצוע בנישה מקבילה. מעבר ליכולת לפתח קשרים עסקיים, ניתן לעיתים גם להיעזר האחד בשני על מנת למצוא לקוחות חדשים. לדוגמה: אדם אשר עוסק בבניית אתרי אינטרנט מגיע לחלל עבודה משותף, מכיר מישהו אשר עוסק בקידום אתרים והנה, נפתח צוהר חדש לאיתור לקוחות חדשים. השניים עשויים לחבור וליהנות האחד מן הכישורים של השני.

תוכן, תוכן ועוד קצת תוכן:

אין מה לעשות, בני האדם הם יצור משכיל, חוקר וסקרן מטבעו. אנחנו אוהבים לדעת מה אנחנו רוכשים, לרוב לא נעדיף לקנות חתול בשק. במידה ולעסק שלכם יש אתר אינטרנט (שזו כבר סוגייה בפני עצמה למציאת לקוחות חדשים), תטיבו עם עצמכם במידה ותשכילו להזין תוכן והרבה ממנו. תספרו על המוצרים שלכם, תחקרו ותעמיקו. אבל! ספרו על הידע הרחב שלכם במילים פשוטות על מנת שתוכלו למשוך לקוחות חדשים על כל גווניהם. אין אנו טוענים כי כל סוג עסק מחייב אתר אינטרנט, אך במידה והנכם משתמשים בכלי הרשתי הזה, השתמשו בו בתבונה. נסו להפיק מה שרק ניתן היות והאפשרויות מרובות. נסו להכיר את הקהל שלכם, להבין מה הוא מחפש ולספר לו על מוצריכם באופן ברור וחלק.

רוצים לקבל עוד טיפים בחינם? הורידו עכשיו את התנ"ך של בעלי העסקים, שמפרט על 12 הטעויות שיכולות להרוג לך את העסק.

כתיבת תגובה